Retourbeleid +SIER

Wij willen dat je tevreden bent met je aankoop bij +SIER! Heb je toch niet helemaal gevonden wat je zocht of past iets niet zoals je had gehoopt? Geen probleem! Of je nu in onze winkel hebt gewinkeld of via de webshop, we helpen je graag met ruilen of retourneren.

Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen.

Voorwaarden voor retournering

Producenten kunnen binnen 14 dagen na aankoop geruild of geretourneerd worden. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, bijvoorbeeld in verband met hygiëne.

Niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Oorbellen waarvan de seal verbroken is

Om je retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Terugbetalingen

Producten die gekocht zijn in de winkel in Groesbeek kunnen alleen geruild worden in de winkel. Wij geven geen geld terug.

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om te laten weten dat we het artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je retourzending is goedgekeurd of afgewezen.

Als het wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag automatisch teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode. We streven ernaar om de terugbetaling binnen 14 werkdagen na goedkering op jouw rekening te hebben overgemaakt.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling officieel is verwerkt. Er is vaak verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt weergegeven.

Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via [e-mailadres].

Sale artikelen

Alleen artikelen die tegen de normale prijs zijn gekocht, kunnen worden terugbetaald. Sale artikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.

Omruilen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het voor hetzelfde artikel wilt omruilen, dan kan er een nieuwe bestelling in onze webshop geplaatst worden.

Omruilen in de winkel kan ook. Neem het product en de aankoopbevestiging mee naar de winkel. In de winkel geven we geen geld terug.

Verzending voor retouren

Om je product te retourneren, stuur het naar:

+SIER
Bellevue 8
6561 CX Groesbeek
Nederland

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending van het bedrag afgetrokken.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd variëren die het duurt voordat je omgeruilde product je bereikt.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice (Track&Trace) of verzendverzekering te gebruiken. We adviseren om altijd het pakket aangetekend te versturen.

Hulp nodig?

Neem voor vragen over terugbetalingen en retouren contact met ons op.